مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-13سياسي

خبر خوب| آزادی 45 زندانی از محل عواید موقوفات در یزد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آزادی چهل و پنج نفر از زندانیان مالی غیرعمد از محل عواید موقوفات این استان خبر داد.

- حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به آزادی 45 زندانی جرائم مالی غیرعمد توسط این اداره کل اظهار کرد: از سال 98 تا کنون از محل درآمد موقوفات و براساس نیات واقفین برای آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد اقدام شده است.

وی با بیان این که نتیجه جمع آوری عواید موقوفات با نیت کمک به مردم و آزادی زندانیان منجر به آزادی 45 محکوم مالی شده است افزود: سال 98 با جمع آوری 1200 میلیون ریال 12 زندانی آزاد شدند و و سال گذشته تا به امروز نیز در مراحل مختلف 33 زندانی از محل عواید موقوفات با جامعه و جمع خانواده خود بازگشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ وقف با نیات جدید ادامه داد: امروز نیازهای جدیدی شناسایی شده و بر اساس پیشرفت هایی که بشریت داشته و آنچه که ممکن است در آینده نیز با آن مواجه شود موضوعاتی از قبیل فناوری و تکنولوژی، بهداشت و درمان، تحصیل کودکان و .

وجود دارد که میتواند توسط واقفان خیراندیش مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکلات اقتصادی که برای عموم مردم وجود دارد و بهترین روش برای اینکه عموم مردم از صدقه جاریه فیض ببرند، وقف مشارکتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| آزادی 45 زندانی از محل عواید موقوفات در یزد

خبر خوب| آزادی 45 زندانی از محل عواید موقوفات در یزد